کشنده ولووFH500

همیشه به دلیل بالا بودن میزان بار های بین جاده ای داشتن خودرو های سنگین و غول پیکر یک منبع درآمد بسیار عالی داشته است. کشنده ولووFH500نیز یکی دیگر از خودرو های سنگین است که امروزه به دلیل ظاهر بسیار زیبا و کار آمد مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است. در کل تفاوتی بین خودرو های سنگین، تریلی ها، کامیونت ها، کشنده ها و خودرو های سبک وجود دارد که آن ها و نحوه استفاده از آن ها را تا حد زیادی تغییر داده است.

معمولا خودروی کشنده در آمد بیشتری نسبت به دیگر خودرو های سنگین دارد. از این رو به راحتی می توان گفت که بازار خودرو های بزرگ همیشه داغ است و تازگی خود را حفظ می کند و شاید بتوان گفت که در کمتر شرایطی این بازار خاموش می ماند دقیقا مثل حالا که به دلیل تحریم ها خیلی از خودرو های سنگین به کشور وارد نمی شوند و قیمت های بسیار بالایی دارند . در این صورت اوضاع خرید و فروش در کشور تا حد زیادی افت کرده است.
مشخصات فنی خودرو کشنده ولووFH500

کشنده ولووFH500 کمپانی سایپا دیزل با بهترین تناژ بار به هم وطنان عزیز ارائه می شود. این خودروی سنگین دارای گیربکسی بسیار قدرتمند با ۱۶ دنده استو قابلیت ۴۴ تن بار را دارد. عرض این خودرو ۲۵۵۰ سانتی متر و طول آن ۵۸۹۰ سانتی متر است که می توان گفت قابلیت ویژه ای در سایز این خودرو وجود دارد. نوع لاستیک این خودروی غول پیکر ۳۱۵/۸رادیال است و از نوع بارز و میشلن می باشد.
سیستم ترمز خودرو کشنده ولووFH500

این خودرو دارای ترمز های دیسکی که در جلو و عقب جدا از هم بوده که با فشار هوا کار می کند. از طرفی دارای کمپرسور دو سیلندر است که ظرفیت ۱۰۸۰ در دقیقه دارد. یکی دیگر از مشخصات فنی و ویژه در این خودرو وجود ترمز هوشمند EBS و ترمز هوشمند ضد لغزش TCS است. هم چنین دارای یک ترمز اضافی برای توقف است که روی محور جلو و عقب می شود‌.
اتاقک کشنده ولووFH500

اتاقک ولووFH500دارای تختخواب، سقف بلند و صندلی راننده تمام بادی اتوماتیک است که قابلیت تنظیم شدن دارد. در این خودرو صندلی کمک راننده نی قابلیت تنظیم شدن دارد. دارای شیشه شور و تمیز کننده چند منظورهبالابر برقی اتاق، دریچه سقفی، آینه های جانبی دارای گرمکن با سیستم چرخش الکتریکی می باشد.

محصولات ولوو در سال ۹۹

محصولات جدیدی که کمپانی ولوو در سال ۹۹ ارائه می دهد تفاوت چندانی با سال های قبل نخواهد داشت. ولوو نیز مثل تمامی برند های ماشین های سنگین خودرو هایی لوکس می سازد که معمولا دارای اتاق و یا بدون اتاق هستند. در کشور ما نیز به دلیل متفاوتبودن شرایط آب و هوایی معمولا بهترین انتخاب کشنده ولووFH500است.

در سال ۹۹ به دلیل بالا بودن حجم خرید فروش در سال ۹۸ آن هم با وجود تحریم ها محصولات جدیدی مثل FH460,FH162مجددا در لیست خرید و فروش ها قرار خواهند گرفت.‌ با توجه به اجازه خرید و فروش و وارد کردن محصولات جدید کمپانی ولوو در ایران در سال ۹۹ شاهد محصولات جدیدی که از کمپانی دیزل خودرو هستند خواهیم بود. در کل اطلاعات دقیقی از محصولاتی که قرار است به کشور وارد شود نداشته اما به شما این خبر را می دهیم که در سال ۹۹ منتظر خودرو هایFHجدید باشید.
فروش اقساطی کشنده FH500

همان طور که گفته شد به دلیل بالابودن حجم بار ها و رفت و آمد های جاده ای به راحتی میتوان گفت که یکی از پر فروش ترین خودرو های غول پیکر در کشور کشنده ولووFH500است. اما گاهی اوقات و با توجه به شرایط فعلی که در تحریم هستیم و خیلی از افراد توانایی خرید نقدی ولوو کشنده FH500را ندارند خیلی از نمایندگی ها در سراسر کشور شرایطی را ایجاد کرده اند تا علاقه مندان بتوانند خودرو های سنگین را به صورت اقساط خریداری کنند.

فروش اقساطی کشندهFH500در نمایندگی های استان های تهران ، اصفهان، شیراز، تبریز، یزد و دیگر استان های بزرگ انجام می شود.اما شاید با خود فکر کنید که شرایط اقساطی خرید کردن سخت است و سود حاصل از آن زیاد است اما در کل در فروش اقساطی زمانی که خود نمایندگی تصمیم به فروش اقساطی گرفته است سود آن چنانی روی قیمت خودرو گذاشته نشده است و از طرفی شرایط اقساط نیز شرایط بسیار سختی نیست اما در کل برای خرید و فروش اقساطی آن هم خودرو های سنگین که امروزه قیمت بالایی دارند باید همراه با ضامن های معتبر باشد. به هر حال هر گونه خرید و فروش اقساطی به مدارک معتبری نیاز دارد. شما می توانید فروش اقساطی محصولاتی دیگر همچون وانت ال 90 را در سایت ما مشاهده کنید.
قیمت کشنده ولووFH500

قیمت هر خودروی سنگین با توجه به کارایی، شکل و برند آن متفاوت است. برند ولوو نیز با تفاوت های بسیار در محصولات خود قیمت های مختلفی را برای هر نوع کشنده خود در نظر گرفته است. معمولا کشنده ولووFH460 قیمتی ۸۵۰ میلیونی دارد و کشنده FH500با توجه به این که از مدل460بالاتر است مقداری بیشتر از این است.

در کل می توان گفت دو عامل بر روی تفاوت قیمت خودرو های سنگین تاثیر دارد و آن هم داشتن اتاق و بدون داشتن اتاق است. قطعا دیده اید و یا به این مسئله فکر کرده اید که کسانی که در جاده بار ها را با کشنده FH500 خود جا به جا می‌ کنند گاهی اوقات ممکن است مسیر طولانی برای رسیدن به مقصد در پیش داشته باشند مثلا برای سفر ۴ روزه تا رسیدن به مقصد یک راننده کامیون باید کجا بخوابد؟

خب کمپانی ولوو به این مسئله نیز فکر کرده است و با طراحی یک تختکوچک در قسمت انتهایی اتاقک خودرو این امکان را برای رانندگان ایجاد کرده است که بتوانند استراحت کنند بدین ترتیب یک خودروی کشنده ولووFH500 قیمتی متفاوتی از لحاظ داشتن تخت و نداشتن آن دارد. قیمت ولوو در سال ۹۹در نمایندگی های مختلف متفاوت است و معمولا از رنج ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان است.

قیمت جدید محصولات ولوودر سال ۹۹

محصولات ولوو به دلیل برتری که نسب به سایر برند ها در کشور دارند همیشه قیمت های متفاوتی دارند. اما مسئله ای که وجود دارد وجود تحریم ها در سال ۹۹ است که باعث شده هیچ کس نتواند قیمت قطعی برای خودروی ولوو سنگین در نظر بگیرد و قیمت ها قطعا در سال ۹۹ دارای نوسان بوده و کم و زیاد می شوند.

اما همان طور که گفته شد در سال ۹۹ محصولات جدید وارد کشور می شوند و در حدود سه هزار خودروی جدید به کشور وارد می شود که در صورت تحریم بودن قیمت بالایی دارند. اما در کل باید گفت که محصولات جدید یک کمپانی همیشه قیمتی بیش از مدل های قبلی داشته اند و کشنده ولووFH500نیز از این قائده مستثنی نیست.
البته تنها این محصول نیست که همه ساله قیمت های مختلفی را به خود اختصاص می دهد و کامیونت و کمپرسری بنز و هیوندا نمونه ای از آن ها هستند.
فروش نقد و اقساط کشنده ولوو در شهرهای مختلف

وجود نمایندگی های مختلف در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان و تبریز شرایط فروش نقد و اقساط را برای مشتریان عزیز راحت تر کرده است. ما در این مقاله سعی داریم که شرایط فروش اقساطی خودرو های کشنده ولوو را به شما معرفی کنیم اما در صورت کافی نبودن اطلاعاتی که ما در دست شما قرار می دهیم می توانید با مراجعه به نمایندگی های اصلی سایپا دیزل اطلاعات کافی را به دست آورید.
در هر نمایندگی فروش نقدی وجود دارد اما فروش اقساطی به نمایندگی های مختلفی مربوط می شود که در صورت داشتن شرایط زیر به مشتریان خود خودروی کشنده ولووFH500را ارائه می دهند. شما برای خرید اقساط باید مدارک مختلفی را که در زیر توضیح خواهیم داد همراه خود داشته باشید و در صورت موجه بودن و قابل قبول بودن ضامن های شما می توانید با بهترین شرایط خودروی خود را خریداری کنید.
یکی از نمایندگی های معتبر در سراسر کشور آموت بار است که شرایط اقساطی ولوو کشنده را برای شما فراهم کرده است. البته شرایط اقساط متفاوت است و معمولا باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید و حتما باید در شرایط اولیه دو ضامن داشته باشید. اگر ضامن شما یکی باشد میزان سود و پیش پرداخت اولیه بیشتر می شود. برای شرایط اقساطی خرید خودروی ولوو کشندهFH500باید مدارک زیر را داشته باشید:
کپی شناسنامه و کارت ملی خود متقاضی و ضامن او
کپی سند منزل و یا اجاره نامه هر دو فرد یعنی متقاضی و ضامن
پرینت حساب خصوصا ۶ ماهه آخر حساب های هر دو شخص از بانک
اصل فیش برق یا گاز
گواهی اشتغال و یا کپی جواز در صورتی که ضامن کارمند و یا جواز دار باشد.
گواهی صحت امضا به شرکت مورد نظر هم متقاضی و هم ضامن
همچنین در شهرهای مختلف می توانید به خرید نقد و اقساط خودرو فوتون و خرید نقد و اقساط کامیون آمیکو بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


فروشگاه لوازم یدکی و قطعات ولوو

درباره فروشگاه ولوو بیشتر بدانید.

آب رادیاتور ولوو،آب گیر سوخت ولوو،آب مقطر ولوو،آب مقطر ولوو،آچار چرخ ولوو،آچار شمع ولوو،آچار کاسه نمد ولوو،آرم فابریک ولوو،آرم ولوو ان هاش NH12،آفتابگیر ولوو،آفتامات دینام ولوو،آفتامات دینام ولوو،آینه بغل ولوو،آینه وسط ولوو،ابزارهای تشخیص و تست ولوو،اپراتور کولر ولوو و بخاری ولوو و هسته،اسبک و متعلقات ولوو،استارت ولوو،اکسل عقب ولوو،انژکتور شوی ولوو،انژکتور ولوو و سوزن انژکتور ولوو،اوبل پمپ و کارتل ولوو،اینتر کولر ولوو،اینتر کولر ولوو،اینتر کولر ولوو،باتری ولوو،باطری ولوو،بخواب صندلی ولوو،براکت سپر ولوو،بکسل بند ولوو،بلبرینگ چرخ ولوو،بلبرینگ دیسک و صفحه ولوو،بلبرینگ های گیربکس ولوو،بلبرینگ ولوو،بلوک سیلندر ولوو،بوسترترمز ولوو،بوش طبق ولوو،بوش و پیستون ولوو اف هاش 12 FH،بوق فابریکی ولوو،پایه برف پاک کن ولوو،پدال ترمز و کلاچ ولوو،پروژکتور ولوو،پفکی سپر ولوو،پلوس ولوو،پمپ باد تک ولوو اف هاش 12 FH،پمپ بنزین ولوو،پمپ ترمز ولوو،پمپ دربولوو،پمپ روغن ولوو،پمپ سوخت ولوو اف هاش 12 FH،پمپ شیشه شور ولوو،پمپ کلاچ اتوماتیک ولوو FH13،پمپ هیدرولیک ولوو و متعلقات،پنل کولر و بخاری ولوو،پوسته سپر ولوو،پوسته گیربکس ولوو،پولی تسمه سفت کن کامل ولوو اف هاش،پولی کولر ولوو،پولی هرزگرد دینام ولوو،پولی هرزگرد ولوو،پیچ چرخ ولوو و متعلقات،پیستون ولوو،ترموستات کولر ولوو،ترموستات ولوو و متعلقات،تسمه دینام ولوو،تسمه دینام ولوو اف اچ 12 VOLVO FH،تسمه سفت کن ولوو،تفنگی ولوو اف هاش FH قدیم،تفنگی ولوو اف هاش FH قدیم،توپی سر کمک ولوو،توربو شارژ ولوو،