استفاده حداکثری از کابین کامیون های ولوو fh

استفاده حداکثری از کابین کامیون های ولوو fh

یک هدیه برای رانندگان کامیون

هر جز کابین ولوو fh و هر فضای قابل تصور در کابین ولوو fh با دقت فراوان طراحی شده است تا شما پشت فرمان و هنگام رانندگی راحت تر باشید ، در حال استراحت در کابین لذت ببرید یا خوابی آسوده در تخته خواب کابین داشته باشید .
آرامش خاطر در کابین کامیون های ولوو fh
آرامش خاطر در کابین کامیون های ولوو fh

یک کابین بزرگ

شاسی طویل ، حجم کم موتور و سقف بلند کابین ولوو fh فضای جادار واقعی را ایجاد می کند تا حتی رانندگان بلند قد تا 220 سانتی متر بتوانند به راحتی در کابین بایستند .
جزئیات بیشتری می خواهید؟
  • قفسه یندی جادار اطاق برای لوازم شخصی شما
  • سقف بلند اطاق ولوو fh برای ایستادن
  • تخت خواب راحت برای خواب آسوده
  • رانندگی خاطره انگیز در اطاق ولوو fh
  • امکانات کامل برای زندگی در سفر
  • استفاده از فضای حداکثری برای سرنشینان
  • استراحت دلنشین با امکانات صوتی و تصویری
فضای حداکثری در کابین کامیون های ولوو fh
فضای حداکثری در کابین کامیون های ولوو fh

فضای جادار اتاق ولوو fh برای لوازم شخصی شما

در این کابین می توانید چیزهای زیادی بیاورید. فضای بزرگ جلو ، زیر دو طبقه ، عقب و فضای داخلی می تواند متناسب با نیازهای شما باشد. و محفظه های هوشمندانه زیادی نیز برای وسایل کوچکتر وجود دارد.

 

کولر پارکینگ داخلی

خنک کننده برتر ، بدون به خطر انداختن فضای داخلی یا آیرودینامیک. I-ParkCool یک کولر پارکینگ یکپارچه است که دما را در شب کنترل می کند و در طول روز باعث صرفه جویی در مصرف سوخت می شود.
کابین کامیون های ولوو fh
کابین کامیون های ولوو fh

 

فرمان پذیری باهوش و راحت

فرمان کاملاً قابل تنظیم که دارای عملکرد گردن 20 درجه ای است و باعث راحتی رانندگی می شود. به راحتی توسط پدال پا کنترل می شوید ، همچنین می توانید هنگام ورود یا بیرون آمدن از کابین ، آن را به بیرون حرکت دهید.

 

یک صندلی کلاسدار

محدوده تنظیم صندلی کلاس جهانی است. می توانید آن را 24 سانتی متر از جلو به عقب و 10 سانتی متر به سمت بالا یا پایین حرکت دهید. این شکل همچنین از پشتیبانی جانبی برتر برخوردار بوده و از پشتیبانی بیشتری برای کسانی که پاهای بلندتری دارند پشتیبانی می کند.

 

ECC با سنسورهای کیفیت هوا

کنترل الکترونیکی آب و هوا باعث بهبود دریچه های هوا و بسیاری از حسگرها و فیلترها شده که هوا را قبل از پر کردن ریه های شما تصفیه می کند. نتیجه کیفیت هوا بی سابقه ، یخ زدایی بهبود یافته و محیط بدون برف است.
کابین مجهز کشنده های ولوو fh
کابین مجهز کشنده های ولوو fh

 

سیستم خدمات و سرگرمی

کابین volvo fh
کابین volvo fh

ناوبری با کاربرد آسان ، Dynafleet ، ارتباطات بهتر و سرگرمی صوتی با کیفیت. سیستم یکپارچه Volvo Trucks برای خدمات و سرگرمی و اطلاعات این ویژگی ها را در یک رابط – یک صفحه لمسی هفت اینچی – جمع می کند. از طریق دستورات صوتی و از طریق دکمه های فرمان آن را به صورت دستی اجرا کنید.

 

تجربه خود را در داخل کابین تجدید نظر کنید.

 

آسان برای استفاده

کابین پیشرفته کامیون های ولوو fh
کابین پیشرفته کامیون های ولوو fh

 

کنترل خدمات و سرگرمی و اطلاعات خود را ساده کنید. و مزایای آن را احساس کنید: یک تجربه رانندگی بهتر ، ایمن تر ، ناوبری آسان تر و مدیریت ناوگان کارآمد تر.
این سیستم واحد سرگرمی و شنیداری کابین را با عملکردهای Dynafleet و ناوبری ترکیب می کند.
ادغام سرویس ها و سرگرمی و سرگرمی به این معنی است که کار با آنها آسان است. صفحه را لمس کنید ، دکمه های فرمان را بزنید یا از صدای خود استفاده کنید. هر چه بیشتر به شما بخورد.

 

امکانات

مدیریت ناوگان با DYNAFLEET
دقت در ناوبری و تصمیم گیری شما هنگام رانندگی همان چیزی است که Dynafleet دارد. در هر زمان مشخص ، می توانید موقعیت و وضعیت دقیق رانندگان ، کامیون ها و ظرفیت موجود خود را مشاهده کنید . همچنین اطلاعات مفید و با کیفیت را برای زمانبندی قبلی و تجزیه و تحلیل عملکرد خود برای برنامه ریزی دریافت کنید. برخی از امکانات را ببینید .
و خیلی چیزهای بیشتر را سیستم Dynafleet به شما نشان می دهد که باید در چه مناطقی تمرکز کنید.

 

ویژگی های داخلی

برخی از تجهیزات و امکانات موجود در کابن ولوو fh را مشاهده کنید